Revista electrònica Quincacau Novembre 2017- 2 – PLUS CAMPUS CAP AL JUDICI FINAL

PLUS CAMPUS CAP AL JUDICI FINAL

El 29 de novembre estava previst el primer judici per a la reclamació de la part fixa del plus campus. Corresponia al d’una companya funcionària que va confiar la seva defensa legal a la nostra assessoria jurídica, AIDE, seguint el procés que us recomana els CAU.

LA UAB, UN MÓN I UN MUNT D’OPOSSICIONS

Les retallades que a l’administració pública han aplicat el govern de l’estat i el de la Generalitat han provocat que en els darrers anys no es convoquessin oposicions a cap escala de funcionaris de la UAB. Darrerament, amb la possibilitat d’aplicar la taxa de reposició de places a través de l’Oferta Pública d’Ocupació s’ha obert tímidament la porta a fer-ne. La JPF ha negociat amb la Gerència tots els processos d’oposició a les diferents escales.

LA IAC CONTRA EL 155 I A FAVOR DELS DRETS I LES LLIBERTATS

Des del seu compromís amb la radicalitat democràtica tots els sindicats de la IAC ens oposem amb fermesa a l’aplicació del 155.

Llegiu-ne més

CAMPANYA DE FILIACIÓ: ENS VOLEM MÉS NOSTRES!!

Els CAU-Iac posem en marxa una campanya de filiació amb l’objectiu d’estendre encara més la secció sindical i obrir les portes a totes les persones del PAS que, des de la base de l’assemblearisme, volen participar en les tasques de representació.

Llegiu-ne més

FINS QUAN? DENUNCIEM ELS ABUSOS QUE ES COMETEN A L’ESCOLA DE POSTGRAU EN TOTS ELS ESTAMENTS DE REPRESENTACIÓ: L’ÚLTIM, AL CLAUSTRE

El passat 22 de novembre, en el transcurs de la sessió del Claustre de la UAB, representats de la nostra secció sindical van recordar els problemes que hi ha a  l’Escola de Postgrau

Llegiu-ne més