• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Home PAS Laboral Reclamació prèvia del plus conveni

Reclamació prèvia del plus conveni

Correu electrònic Imprimeix PDF

Model de reclamació prèvia del plus conveni. Per presentar la reclamació cal fer els passos següents:

1.   Descarregar aquí "Model de reclamació prèvia individual de quantitat". Heu d’omplir l’imprès amb les vostres dades, signar-lo i presentar-lo en qualsevol registre de la Universitat.

2.    Una vegada l’hàgiu presentat, cal que ens envieu un correu electrònic a l’adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la amb el vostre nom complet, una adreça de correu electrònic i un telèfon de contacte i la data en què heu registrat la reclamació. Si voleu, també ens en podeu enviar una còpia escanejada.

Tingueu en compte que:

1.    Podeu presentar la reclamació durant els mesos de juliol i agost, encara que us recomanem que ho feu al més aviat possible per generar ràpidament la màxima pressió sobre la Universitat.

2.    La reclamació prèvia és un tràmit obligatori abans de poder presentar la demanda definitiva al Jutjat Social (antiga Magistratura de Treball). Una vegada presentada la reclamació prèvia s’obre un període de 30 dies naturals perquè la Universitat respongui, si ho considera convenient.

3.    Si al mes de setembre no hem cobrat el plus conveni o no hi ha data prevista de pagament, ens posarem en contacte amb les persones que hagin presentat la reclamació prèvia perquè confirmin si volen presentar la demanda definitiva.

Alguns aclariments:

• La campanya de reclamacions individuals de quantitat s’està duent a terme a la UAB, la UB i la UPC. No descartem que es pugui ampliar a la resta d’universitats.
  • Pot presentar la reclamació prèvia el PAS laboral fix, indefinit o temporal que tingui una nòmina de la Universitat de gener de 2010 (nòmina en què s’havien de fer efectius els 325 €).
  • Els rectors i els gerents s’han manifestat a favor de pagar el plus conveni; per tant no hi pot haver cap repercussió individual pel fet de presentar la reclamació prèvia. En tot cas, el CAU i la CGT vigilarem escrupolosament perquè no es produeixi cap acte de repressió, especialment cap al PAS laboral temporal.
  • Presentar la reclamació prèvia no té cap cost econòmic individual. Si es presenta la demanda definitiva en el jutjat, el cost serà d’un màxim de 35 € per persona.
  • Recordeu que presentar la reclamació prèvia és un acte individual dintre d’una acció col·lectiva. No només reivindiquem el pagament del plus conveni, també reivindiquem els nostres drets i enviem al rector i al gerent un missatge contrari a la seva política de relacions laborals. És l’hora de començar a plantar-los cara.
Darrera actualització de divendres, 16 de juliol de 2010 10:08

Facebook.gif