• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Home PAS Laboral Reclamació del 5%.

Reclamació del 5%.

Correu electrònic Imprimeix PDF
CAU-IAC.JPG

Companyes i companys,

El passat dimarts 24 de novembre els CAU hem finalitzat la ronda d’assemblees en les que informàvem sobre la campanya de reclamació contra la retallada del 5 % dels nostres salaris. Creiem que és necessari enviar un missatge clar de rebuig a les mesures governamentals que pretenen solucionar la crisi a costa dels treballadors i treballadores del sector públic, entre d’altres. És l’hora de passar de la queixa a la reclamació!

Tal i com varem anunciar en les assemblees, us adrecem un mail per informar-vos amb més detall del procés que heu de seguir per adherir-vos a la campanya de reclamació del 5%.

Tothom que estigui interessat en reclamar, s’ha d’adreçar a CAU ( Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la ) facilitant el nom i cognoms i un telèfon de contacte. El més aviat possible ens posarem en contacte amb vosaltres per informar-vos més detalladament del procés.

Els CAU vigilarem perquè la reclamació no comporti cap repercussió laboral, especialment cap al personal temporal. De fet la reclamació i la denúncia és contra la Universitat Autònoma de Barcelona (també es farà contra la UB i la UPC com a entitats pagadores), però a qui realment es denuncia són als governs espanyol i català.

DADES TÈCNIQUES DE LA RECLAMACIÓ:

Reclamació de dret i quantitat individual de caràcter col·lectiva contra la Universitat Autònoma de Barcelona (la reclamació prèvia i la demanda al jutjat és la mateixa per a tothom i es presenta el mateix dia en un document únic).

Les persones que reclamem hem de donar poders notarials per a plets a un advocat perquè presenti la reclamació prèvia i la demanda en el nostre nom. (Us informarem de com organitzar-nos per anar a la notaria)

El preu total és de 40 € (poder notarial, reclamació prèvia, demanda i judici).

El termini per adherir-se a la reclamació és fins al 15 de gener de 2011.

Dades que ens heu de facilitar: (clic aquí para descagar Formulario)

1.         Dades personals:

1.
    • Nom i cognoms
    • Adreça, telèfon particular  i e-mail de contacte personal (si és possible que no sigui el del lloc de treball)
    • Estat civil (ho demana la notaria)

2.         Dades professionals:

·         Categoria i grup professional

·         Centre de treball (denominació, adreça i telèfon)

·         E-mail de contacte en el lloc de treball

·         Data d’antiguitat (figura en la nòmina)

Documentació que heu d’aportar:

1. Fotocòpia del D.N.I.
  2. Nòmines des de juny 2009 fins l’actual.

NOTA: Qualsevol problema que tingueu per facilitar-nos les nòmines (retencions extra laborals, etc.), ens consulteu i trobarem alguna alternativa.

Barcelona, 13 de desembre de 2011

Col·lectius Assemblearis d’Universitats (CAU)
Darrera actualització de dimecres, 15 de desembre de 2010 09:07

Facebook.gif