• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Home el butlletí electrònic! el butlletí electrònic dels CAU de la UAB. Maig de 2014, No.19

el butlletí electrònic dels CAU de la UAB. Maig de 2014, No.19

Correu electrònic Imprimeix PDF

el butlletí electrònic dels CAU de la UAB. Maig de 2014, No.19

UN EQUIP DE GOVERN QUE MALBARATA EN ADVOCATS I RECURSOS JUDICIALS PERDUTS, EN COMPTES DE COMPLIR LES SENTÈNCIES

imagen1

Com recordareu, fa uns dies us vàrem anunciar que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ens havia donat la raó en la denúncia presentada reclamant el pagament del PLUS campus. La sentència deixa clar que una part d'aquest PLUS (la part fixa) ja no estava subjecta a cap tipus d'avaluació i no es podia considerar com a PLUS de productivitat, si no com un complement salarial i, per aquest motiu, no estava subjecte a la retallada de 2012. Després de sentir a la Gerència que es faria efectiu el pagament a tots aquells que el combrare el 2012, i oferirnos per a negociar aquest pagament, entre Junta, Comitè i Gerència, ens trobem amb què, la UAB, seguint ordres de l'Equip de Govern, presentarà recurs al Tribunal Suprem contra aquesta sentència. Els CAU, davant aquesta deslleialtat i aquest menyspreu mostrats a la possibilitat d’arribar a acords que no suposin un daltabaix per la UAB, proposaran a Junta i Comitè convocar una assemblea de tots els treballadors i estudiarem, amb els nostres serveis jurídics, sol·licitar una aplicació de la sentència, el que obligarà a la UAB a fer efectiu un pagament segons els termes establers per la legalitat vigent.

ELECCIONS SINDICALS PER A ESCOLLIR UNA NOVA JUNTA DEL PAS FUNCIONARI A LA UAB

Esgotat el mandat de 4 anys de la JPF s’ha de procedir a fer eleccions per a escollir-ne una de nova que representi al PAS funcionari durant el període 2014-2018. La mesa electoral central es va constituir el passat 10/4/14. És la voluntat dels CAU que la campanya sigui participativa és per això que hem sotmès el nostre programa electoral a la consideració del PAS-f i hem proposat a la resta de candidatures la realització d’un debat electoral on també pugui participar el PAS-f . Us animem a participar durant tot el procés electoral que culminarà amb la votació de la nova JPF el 27de maig de 2014.

Llegiu-ne més

LA PLATAFORMA D'AFECTATS PER LA HIPOTECA I LA COORDINADORA D'ASSEMBLEES DE TREBALLADORS/ES EN ATUR DE CATALUNYA ES PRESENTEN A LA UAB CONVIDATS PEL CAU

imagen3Hem de tornar a reivindicar les organitzacions i plataformes de base com a forma per a sortir d’aquesta grisor provocada per les forces tant polítiques com a sindicals que participen i alimenten l’actual status quo. Des dels CAU dia a dia treballem en aquesta línia amb el nostre plantejament independent i de democràcia directa. Formes de fer com la dels CAU cada vegada son més habituals, és per això que hem convidat a que facin la seva presentació a la UAB a la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca i la Coordinadora de les Assemblees de Treballadors/es en Atur de Catalunya.Estem molt contents de tenir l’oportunitat de que ens expliquin la seva experiència de funcionament i treball assembleària i des de la base. Esteu convidats a l’acte que tindrà lloc el proper dimecres 21/5/14 a les 13h. a la sala d’actes de la facultat de dret. (Recordeu que el PAS de la UAB té 20h. anuals que pot utilitzar per a assistir a actes sindicals).

PRIMER DE MAIG DE 2014: VALORACIÓ

imagen4.jpg

El primer de maig d'enguany s'ha caracteritzat pel profund caràcter reivindicatiu de les plataformes alternatives.

INFORMACIONS DIVERSES:

-Presentació d'una moció al Claustre per tal que aquest insti a l'Equip de Govern a complir la sentència del TSJC sobre la part fixa del plus campus.

-Els CAU hem guanyat una altra sentència de reclamació del descompte del 5% que la UAB ens va aplicar sobre la totalitat de les pagues extres.

EL JUDICI PER A LA IMPUGNACIÓ DE L'ERO A PANRICO: UNA HISTÒRIA DE LLUITA

Us fem a mans un resum de l'evolució de la lluita de les nostres companyes de Panrico de Santa Perpètua, així com repercusió de la sentència d'ahir.

Llegiu-ne més

Si vols més informació, posa't en contacte amb nosaltres: tel. 93 581 1380 // mail: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la // web: http://www.uab.cat/cau
Darrera actualització de divendres, 23 de maig de 2014 10:08

Facebook.gif