• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Home PAS Laboral Full informatiu Quincacau LA REVISTA ELECTRÒNICA DELS CAU DE LA UAB - OCTUBRE 2015

LA REVISTA ELECTRÒNICA DELS CAU DE LA UAB - OCTUBRE 2015

Correu electrònic Imprimeix PDF

Octubre de 2015

27 i més: EL RECTOR NI ESCOLTA NI PARLA

sancho.jpg

La IAC (Intersindical Alternativa de Catalunya), de la qual els CAU en formem part ha sol·licitat, a hores d'ara, dues reunions amb el Rector per parlar de la DENÚNCIA PENAL contra un membre del PAS de la UAB, i de la nostra secció sindical. El Rector no vol ni parla ni escoltar la IAC.

Llegiu-ne més

PODRIA ESTAR EN FALS UNA PART DE LES NOSTRES COTITZACIONS?

Aquest és el típic article complicat de llegir i d'escriure, però què, si has estat de baixa o ets a punt de jubilar-te, et recomanem llegir. I si no, qué nassos, doncs també. Parlem dels teus diners.

Llegiu-ne més

EL CONFLICTE COL·LECTIU DE LES PERSONES DEL CAPÍTOL VI.

La secció sindical dels CAU-IAC de la UAB, donant suport a la Plataforma del Capítol VI ha interposat un Conflicte Col·lectiu com a mesura de pressió per a regularitzar la situació de frau de llei en què es troben moltes companyes. Més enllà de totes les desinformacions, llegiu-ne els motius.

Llegiu-ne més

APLICACIÓ DEL DECRET LLEI 10/2015: RECUPERANT ENGRUNES.

Com a continuació del comunicat enviat per la Gerència, respecte a l'aplicació del Decret Llei 10/2015, us volem aclarir certa informació sobre la seva aplicació.

Darrera actualització de dimecres, 14 d'octubre de 2015 09:39

Facebook.gif