• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Home PAS Laboral Full informatiu Quincacau LA REVISTA ELECTRÒNICA DELS CAU DE LA UAB -OCTUBRE 2016

LA REVISTA ELECTRÒNICA DELS CAU DE LA UAB -OCTUBRE 2016

Correu electrònic Imprimeix PDF

COMUNICAT

Koki Gassiot un dels 27 i més, com tot@s nosaltres…

El fiscal demana 325 anys de presó per vint-i-set persones encausades en l’entorn d’unes mobilitzacions pacífiques en defensa de la universitat pública. Assistim, doncs, a un judici polític, al més pur estil dels oblidats Tribunales de Orden Público

Octubre de 2016

NO SOM 27 I MÉS: SOM 45.000

«La comunitat universitària no pot obtenir una resposta del poder expressada en la forma de displicència i anorreament de la seva proposta. Els principis rectors de la universitat són menstinguts i ignorats».
Així diu la carta que un me,bre de la comunitat universitària ens adreça i que creiem oportú donar-ne difussió.

Llegiu-ne més

ELS ORGANISMES UNITARIS DE LA UAB ES POSICIONEN CONTRA LA REPRESSIÓ A L'ACTE D'INAUGURACIÓ

Juntes i Comitès del PAS i PDI, amb el suport de totes les seccions sindicals, varen exhibir la seva unitat en contra de la repressió al Campus per la persecució política i sindical a ran del cas conegut com a "27 i més", a l'acte d'inauguració del curs acadèmic de la UAB, celebrat a a la sala d'actes del Rectorat, el passat 3 d'octubre.

CONSIDERACIONS SOBRE LA DARRERA COMISSIÓ DEL PROGRAMA D'INICIATIVES DE MILLORA

Us fem a mans unes consideracions sobre la darrera reunio de la Comissió del Programa d'Iniciatives de millora, i de quin és el tarannà de l'empresa al respecte.

DOS 'PEPINILLOS'

La centralització de serveis informàtics en el SI (o APSI), amb el CAS com a portal dels usuaris ha deixat les persones treballadores de la UAB orfes d'un servei d'informàtica personalitzat; menystenint les seves necessitats específiques. Cal retornar als SIDS com a portal de proxitmitat.

Llegiu-ne més
ENTREVISTA DEL NOSTRE COMPANY KOKI GASSIOT A CERDANYOLA RÀDIO.

En Koki Gassiot, un dels encausats, entre les 27 persones investigades arran de l'ocupació del rectorat de la UAB al 2103, i pels quals la fiscalia demana més de 325 anys de presó, va ser entrevistat a l'emissora CERDANYOLA RÀDIO. A l'enllaç podeu sentir l'àudio complert.

Si vols més informació, posa't en contacte amb nosaltres: tel. 93 581 1380 // mail: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la // web: http://www.uab.cat/cau

Darrera actualització de dimarts, 18 d'octubre de 2016 12:33

Facebook.gif