• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Home el butlletí electrònic! LA REVISTA ELECTRÒNICA DELS CAU DE LA UAB -NOVEMBRE 2016

LA REVISTA ELECTRÒNICA DELS CAU DE LA UAB -NOVEMBRE 2016

Correu electrònic Imprimeix PDF

COMUNICAT

Koki Gassiot un dels 27 i més, com tot@s nosaltres…

El fiscal demana 325 anys de presó per vint-i-set persones encausades en l’entorn d’unes mobilitzacions pacífiques en defensa de la universitat pública. Assistim, doncs, a un judici polític, al més pur estil dels oblidats Tribunales de Orden Público

Novembre de 2016

3 i 4 N! CLAUSTRE: entesa, diàleg i confluència. Comença la votació.

Avui i demà, 3 i 4 de novembre, es podrà realitzar el procés de votacions electròniques via web per a escollir la representació de la comunitat universitària al Claustre de la UAB. Com sabeu, els CAU presentem candidatura al sector D (PAS), amb la voluntat de lliure representació de la comunitat, recuperació dels drets furtats, i treball en base a la negociació col·lectiva.

PACÍFICA vs POC A POC

L'any 2012 el Govern de la Generalitat va imposar una de les retallades més injusticiades: l'increment de la jornada a 37,5 h. setmanals, retallada contra la qual ens vam mobilitzar fortament. Des de llavors s'han negociat diverses iniciatives per a paliar aquesta injustícia, però potser és l'hora de dir prou, i tornar a fer les hores per a les quals ens havien contractat. Ara, tot just quan es negocia el calendari de 2017, us fem una sèrie de consideracions.

LA RESPONSABILITAT DEL PERSONAL DE TARDA SOTA LA LUPA DEL NOU EQUIP

Tot un seguit de reflexions sobre l'històric greuge comparatiu que el personal de tarda de la UAB pateix, enfocat en l'àrea de la responsabilitat.

Llegiu-ne més

RISCS PSICOSOCIALS: QUELCOM PRIORITARI!!!

Els RPS (Riscs Psicosocials) s'estan convertint en una plaga entre els riscs laborals que afecten les persones de l'administració pública. Les conseqüències son gravíssimes. El compromís d'eradicació ha de ser una prioritat compartida: institucional, gerencial, col·lectiva i personal. La UAB no pot deixar espai a la discriminació, l'autoritarisme, l'arbitrarietat i el menysteniment.

Si vols més informació, posa't en contacte amb nosaltres: tel. 93 581 1380 // mail: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la // web: http://www.uab.cat/cau
Darrera actualització de dijous, 3 de novembre de 2016 09:37

Facebook.gif