• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Home Que Som?

Que Som?

Correu electrònic Imprimeix PDF

L'any 1987 un grup de treballadors i treballadores van anar constituint col·lectius que funcionàvem de manera assembleària i es van presentar a les diferents eleccions sindicals com a grup d’electors.

Poc a poc, van anar coordinant-se amb col·lectius d’altres universitats i d’allí es van constituir els Col·lectius Assemblearis d'Universitat (CAU), com a sindicat alternatiu, el juliol de 1990.

Els CAU és un sindicat assambleari amb presència a la UAB, UB i UPC, i el seu principal objectiu és la defensa dels interessos dels treballadors i treballadores de les universitats catalanes.

Els CAU de les universitats catalanes estem integrats dins de la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), que aglutina diversos sindicats: USTEC-STEs (ensenyament), CATAC (administració), FTC (federació de treballadors/es Catalunya), CATAC-CTS (sanitat), FSEF (¿banca o caixes estalvi?).

Dos membres dels CAU formen part la Coordinadora de la IAC.

Les persones que formen part dels CAU ho són de manera voluntària i els representants escollits intenten fomentar la participació i la consulta mitjançant l’assemblea.

El nostre funcionament és assembleari. El PAS laboral i funcionari es reuneix per col·lectius sermanalment i conjntament una vegada al mes. Mensualment també es reuneix la comissió de coordinació de tots els CAU de totes les universitats catalanes.

Darrera actualització de divendres, 20 de gener de 2012 12:51

Facebook.gif