Butlletí informatiu 31 gener 2010 – VOLEM MILLORAR LA COMUNICACIÓ AMB VOSALTRES

VOLEM MILLORAR LA COMUNICACIÓ AMB VOSALTRES

Teniu a la vostra disposició la nostra web, aquest butlletí, el telèfon, l’e-mail i el nostre local sindical.
Llegiu-ne més

CAL MOBILITZAR-SE!! La Gerència es nega a pagar el plus conveni i l’increment retributiu
dels complements dels treballadors del PAS

En un e-mail enviat el 28 de gener la gerència fa palesa la seva intenció de no pagar els 325 € del plus conveni del PAS-L, ni els increments retribuitiusdels complements específics del PAS-f. Amb aquesta decisió la gerència incompleix els acords signats amb els representants dels treballadors deixant sense afecte els compromisos adquirits amb la plantilla.

NOVES MODALITATS D’AJUTS EN EL FONS D’ACCIÓ SOCIAL

Aquest any es produeixen novetats significatives en l’aplicació del Fons d’Acció Social.

INTERINS: UN EXEMPLE MÉS DE LA PRECARIETAT DE LA UAB

La UAB, des de fa uns anys ha disparat sense cap rubor el percentatge de personal contractat en precari. Un d’aquest casos és el del col·lectiu d’auxiliars administratius interins. Combatre la precarietat a la UAB ha estat un dels principals eixos d’actuació del nostre sindicat. Vistos els temps que corren, avui ho ha de ser encara més.

PERSONAL DE BIBLIOTEQUES: EL GRAN OBLIDAT

Històricament, el PAS destinat a les biblioteques ha estat poc atès per les diferents direccions de la UAB: l’últim episodi que constata aquesta manca d’atenció el tenim en que van quedar relegats sense requalificació per l’anterior gerència, i quasi un any després de l’accés del nou equip de govern, aquesta requalificació resta encara pendent.

Llegiu-ne més

EL MANDAT DE L’ACTUAL JUNTA DE PERSONAL FUNCIONARI ARRIBA AL SEU FINAL:
MAJORIA ABSOLUTA = FRACÀS ABSOLUT

En pocs mesos l’actual JPF acabarà els 4 anys de mandat pels quals va estar escollida. En aquest context, creiem que ha arribat el moment de fer un balanç de quina ha estat l’actuació de l’esmentada junta.

Llegiu-ne més

I DESPRÉS DEL CLAUSTRE, QUÈ??

El Claustre de la UAB, en un dia molt trist per a la seva història, es va negar a obrir un espai on els membres de la comunitat universitària poguessin dir la seva, veure la viabilitat de les propostes i aprovar-les per consens.

Llegiu-ne més

Si vols més informació, posa’t en contacte amb nosaltres: tel. 93 581 1380 // mail: cau@uab.cat // web: http://www.uab.cat/cau

Darrera actualització de dilluns, 1 de febrer de 2010 08:41