Butlletí informatiu maig de 2010 – MESURES QUE ELS CAU PROPOSEM ALS TREBALLADORS PER RECUPERAR LA CREDIBILITAT DE LA CONFIANÇA EN LA JUNTA DE PERSONAL FUNCIONARI.

Recollint les opinions i aportacions que un grup de treballadors/es manifestaven públicament fa unes setmanes, i en la línia d’actuació que portem a terme des de la nostra creació, els Col·lectius Assemblearis d’Universitat (CAU) plantegem al PAS funcionari de la UAB les mesures mínimes que considerem necessàries per tal de “rectificar el rumb” seguit en el últim període per la Junta de Personal Funcionari (JPF). Aquestes passen per una política de transparència i participació del conjunt dels funcionaris/es a la JPF.

Llegiu-ne més

EL FUTUR INCERT DE LES COLÒNIES DE SABADELL!

Quan l’interès personal d’un sector concret del PDI posa en risc la continuïtat del Campus de Sabadell hem d’exigir compromisos de la gerència que no posin en qüestió la viabilitat del projecte.

PRESENTACIÓ DE LA PLATAFORMA CONTRA EL PRIM

El 15 d’abril es va presentar públicament la Plataforma contra el PRIM (Pla de Racionalització i Millora del Rectorat de la UAB), que col denunciar la retallada pressupostària als sectors més dèbils de la comunitat universitària.

COMUNICAT CRÍTIC DE LA CGT SOBRE LA GOVERNANÇA I EL FINANÇAMENT A LA UAB

Els CAU de la UAB avaluem molt positivament el comunicat “La Sindicatura de Comptes, la bona governança i el finançament de la UAB” fet arribar per la CGT al PDI. El comunicat analitza críticament la gestió de les finances, el retrocés democràtic i determinades reduccions de docència. Presenta, també, propostes per a que l’actual crisi econòmica no repercuteixi en els col·lectius més desafavorits de la UAB.

Llegiu-ne més

vols més informació, posa’t en contacte amb nosaltres: tel. 93 581 1380 // mail: \n cau@uab.cat // web: http://cau.uab.cat

Darrera actualització de dijous, 6 de maig de 2010 22:56