Butlletí informatiu març 2011 – EL PERSONAL DE CAPÍTOL VI DE LA UAB DECIDEIX ORGANITZAR-SE PER A LLUITAR CONTRA LES AGRESSIONS CONTÍNUES DE LA GERÈNCIA

Un grup de companyes i companys han decidit posar-hi fil a l’agulla i començar a treballar per a esdevenir una plataforma reivindicativa sobre la situació del personal de Capítol VI de la UAB, i per deixar ben clar a tothom que aquest col·lectiu no pot ser víctima de més agressions, ni l’ase dels cops que  la Gerència vol retallar amb l’excusa de la crisi.

OPOSICIONS A AUXILIAR ADMINISTRATIU: SITUACIÓ A DATA D’AVUI

En el últims dies, s’han disparat els rumors sobre la possibilitat que la Generalitat impugni la convocatòria d’oposicions a qualsevol universitat pública catalana i, per extensió, la oposició interna a l’escala auxiliar administrativa, prevista a la UAB. Des de el CAU volem informar-vos, exàctament, sobre com està el tema a data d’avui.

SIGNAT L’ACORD DE MESURES ORGANITZATIVES PER AL PERSONAL DE BIBLIOTEQUES

“Más vale tarde que nunca”, o, “quien la sigue la consigue”: El passat 9 de febrer, la JPF i la Gerència vam signar un acord que, en una situació econòmica adversa, i en un moment de reducció de la despesa pública, els CAU valorem molt positivament, sabedors que no s’han pogut aconseguir tots els objectius que ens plantejàvem, però conscients també que el resultat final ha estat millor del que esperàvem al juny de 2010

Llegiu-ne més

EN CONTRA DE LES DECISIONS DEL CLAUSTRE, I MENYSTENINT ELS TREBALLADORS I ELS SEUS REPRESENTANTS, L’EQUIP DE GOVERN CONTINUA ENDAVANT AMB LA SEVA POLÍTICA DE RETALLADES.

Ens diuen que la UAB té un dèficit de 50 milions d’euros i que la Generalitat no paga. Del que no diuen res és de la pèssima gestió que la Universitat fa del seu pressupost, malbaratant recursos i privilegiant sectors específics, mentre penalitza els estudiants, el PAS i els investigadors. La línia d’actuació és clara amb el Pla de Xoc aprovat al Febrer, però aquest només és un aperitiu del que vindrà al 2012 amb el Pla de Sostenibilitat. Cal estar preparats.

ARA S’ESCAU, EL NOU BLOG DELS CAU DE LA UAB

Els CAU de la UAB fan pública la creació d’un blog amb l’objectiu de recollir opinions i fomentar la participació activa del PAS de la UAB.