Butlletí informatiu desembre 2011 – El seu temps s’ha acabat. Sra. Ripoll: VAGI-SE’N

El seu temps s’ha acabat. Sra. Ripoll: VAGI-SE’N

Ens calen responsables públics que defensin realment el sector públic i que siguin capaços d’aplicar reformes per millorar-ho i no per destruir-ho. La Sra. Ana Ripoll  ni ha defensat conseqüentment la nostra universitat pública, ni està interessada a aplicar reformes que puguin posar en qüestió, encara que sigui modestament, els interessos corporatius d’aquells que la van escollir-  Llegiu-ne més

ENS ESTAN RETALLANT: ENS ESTEM RETALLANT

Totes les retallades passades, les que tenim a sobre, i les que vindran, tenen com a principal objectiu la destrucció del sistems públic i la seva entrega a mans privades. És a les nostres mans permetre-ho i aturar-ho: la pitjor de les retallades és la del nostre coratge a l’hora de fer-los front.

Llegiu-ne més

CAPÍTOL VI: L’ATAC ALS MÉS FEBLES

La Universitat és un reflex de la societat, i  els elements més febles són el personal funcionari interí, el professor associat i el personal de Capítol VI. Com també passa a la societat, els més febles són els que necessiten de més protecció, i això és més fàcil d’aconseguir si tots sumem.

Llegiu-ne més

Darrera actualització de dimecres, 14 de març de 2012 12:24