Revista electrònica Quincacau octubre 2015 – 27 i més: EL RECTOR NI ESCOLTA NI PARLA

27 i més: EL RECTOR NI ESCOLTA NI PARLA

La IAC (Intersindical Alternativa de Catalunya), de la qual els CAU en formem part ha sol·licitat, a hores d’ara, dues reunions amb el Rector per parlar de la DENÚNCIA PENAL contra un membre del PAS de la UAB, i de la nostra secció sindical. El Rector no vol ni parla ni escoltar la IAC.

Llegiu-ne més

PODRIA ESTAR EN FALS UNA PART DE LES NOSTRES COTITZACIONS?

Aquest és el típic article complicat de llegir i d’escriure, però què, si has estat de baixa o ets a punt de jubilar-te, et recomanem llegir. I si no, qué nassos, doncs també. Parlem dels teus diners.

Llegiu-ne més

APLICACIÓ DEL DECRET LLEI 10/2015: RECUPERANT ENGRUNES.

Com a continuació del comunicat enviat per la Gerència, respecte a l’aplicació del Decret Llei 10/2015, us volem aclarir certa informació sobre la seva aplicació.

Llegiu-ne més

Si vols més informació, posa’t en contacte amb nosaltres: tel. 93 581 1380 // mail: cau@uab.cat // web: http://www.uab.cat/cau

Darrera actualització de dimecres, 14 d’octubre de 2015 09:39