Butlletí informatiu juny 2016 – RECTORA, VOL.2. TOTS ELS ESTAMENTS DONEN SUPORT A LA DRA. ARBOIX

RECTORA, VOL.2. TOTS ELS ESTAMENTS DONEN SUPORT A LA DRA. ARBOIX

Amb una relació de vot ponderat de 6 a 4, tots els estaments de la UAB donen suport a la candidatura “renovadora” a les eleccions del 19 de maig. Marga Arboix ha estat elegida per a esdevenir la segona rectora de la història de la UAB.
Llegiu-ne més

DES DE LA DIGNITAT, CONTRA LA REPRESSIÓ SINDICAL! 28M, MOBILITZACIONS I MARXES DE LA DIGNITAT

Des de la IAC vàrem participar activament en les mobilitzacions de les Marxes de la Dignitat (treball, sostre i pa) enfatitzant especialment el rebuig a la repressió social i sindical. Les mobilitzacions van començar el dia 27 de Maig, amb un dejuni de 24 hores.

OLIGARQUES ELECTES: DEMÒCRATES? EL DÈFICIT DEMOCRÀTIC DEL VOT PONDERAT

L’actual sistema d’elecció del càrrec de rector/a per vot ponderat representa un greu dèficit democràtic del nostre sistema d’universitats públiques. Els principis d’autonomia universitària i llibertat de càtedra s’han de sustentar en el principi de democràcia plena del sistema universitari.

Llegiu-ne més

UNA SENTÈNCIA QUE PERMET ALS INTERINS OPTAR A UNA PLAÇA FIXA SENSE OPOSITAR??

Fa uns dies llegíem a un diari que el TSJ de Galícia havia dictaminat que un treballador laboral pogués obtenir la seva plaça indefinida no fixa sense la necessitat d’opositar. En la sentència, hem pogut observar que la línia que separa el frau de llei d’altres irregularitats contractuals és molt difusa, i s’ha d’analitzar cada cas en concret.

Llegiu-ne més

Si vols més informació, posa’t en contacte amb nosaltres: tel. 93 581 1380 // mail: cau@uab.cat // web: http://www.uab.cat/cau

Darrera actualització de dimarts, 13 de setembre de 2016 08:20