3 i 4 N! Clasutre: entesa, diàleg i confluència. CoAfegeixmença el procés de votació!
Lliure representació de la comunitat
Recuperació de drets furtats
Treballar en base a la negociació col·lectiva.
Avui i demà, 3 i 4 de novembre es podrà realitzar el procés de votacions electròniques via web per escollir la representació de la comunitat universitària al Claustre de la UAB. Els CAU presentem candidatura al sector D (PAS)!!
Candidatura CAU-IAC,
PAS funcionari: |
Candidatura CAU-IAC,
PAS laboral: |
Beneite Diaz, Nacho (CAU – IAC)
Cruz Murillo, Melchor (CAU – IAC) Gázquez Tobajas, Maria Reyes (CAU – IAC) Macias Blanco, Yolanda (CAU – IAC) Moreno Fernandez, Miriam (CAU – IAC) Perarnau Reyes, Lluís (CAU – IAC) Prieto Manent, Maria José (CAU – IAC) Robles Alarcón, Vicenç (CAU – IAC) Verdura i Milian, Ernest (CAU – IAC) Vizcaino Tobarra, Héctor (CAU – IAC) |
Concha León, Meritxell (CAU – IAC)
Gassiot i Pintori, Jordi (Koki) (CAU – IAC) Martin Gambin, Domènec (CAU – IAC) Peral Canalda, Marc (CAU – IAC) Pompas Alcaraz, Andres (CAU – IAC) Rubinat Tarragona, Neus (CAU – IAC) San Nicolas Martinez, Miguel Angel (CAU – IAC) Segura Rubio, Jose Antonio (CAU – IAC) Sibillà García, Ivan (CAU – IAC) Utrilla Mendoza, Francisco Pedro (CAU – IAC) Villacrosa Pla, Salvador (CAU – IAC) Yeste Muñoz, David (CAU – IAC) |
Ens presentem per defensar els nostres drets com a PAS. Com a persones treballadores, des de l’assemblearisme i la participació. Seguirem presents al Claustre per presentar (i guanyar) propostes de justícia social. Evitarem el menysteniment de la representació del personal. Criminalitzacions i calumnies no anorrearan la força solidària. Seguirem representant els interessos col·lectius de la comunitat PAS en el Claustre de la UAB.
La nostra proposta pel nou Claustre és molt senzilla:
- Cercar, conjuntament amb els altres col·lectius, que el Claustre sigui el màxim òrgan de lliure representació de la comunitat universitària de la UAB
- Lluitar pels drets furtats per la política de retallades de la dreta neoliberal
- Obligar a l’actual equip de govern a treballar en base a la negociació col·lectiva amb els òrgans de representació de les persones treballadores (Comitès i Juntes)
- Fer del campus un lloc d’entesa, diàleg i confluència.
La implicació de totes i tots és el que ens fa més forts!!
Darrera actualització de dijous, 3 de novembre de 2016 08:12