Art-2 butlletí electrònic 23 maig 2011 – Sabadell 2ª Part: El costat fosc contraataca.

Sabadell 2ª Part: El costat fosc contraataca.

Ara fa un any us explicàvem com estaven les coses al Campus de Sabadell, a l’article Nº 2: El futur incert de les colònies de Sabadell!  del nostre butlletí electrònic nº4 de 2010 de maig. La situació actual, esgarrifa:

23/05/2011  – Quadern de bitàcora:

Ha estat un camí llarg i ple d’obstacles perquè els que es proposaven enfonsar el vaixell no ho van aconseguir. En el darrer moment un canvi de direcció del vent ens va allunyar dels atacs hostils, però tot i així hem tingut moltes baixes d’oficials (cap de la gestió econòmica, cap d’afers acadèmics, etc) mentre el capità, mirant sempre l’altre costat dels atacs, va abandonar el vaixell, amb destinació a altres terres promeses, a la recerca de medicina, i mai més vam saber d’ell. Va deixar la tripulació a mercè de la seva sort,  treballat dur per buidar l’aigua del vaixell. Però les vies d’aigua són cada cop més gran (els alumnes de informàtica cada vegades són menys per culpa del trasllat de informàtica a Bellaterra). Ens van prometre l’arribada d’uns pocs alumnes amb la titulació de gestió aeronàutica, però, ara mateix, a unes setmanes de la nova matricula delJuliol, no sabem res, ni del trasllat de la Titulació de gestió aeronàutica cap a Sabadell, ni de cartels anunciant la nova oferta formativa…

Recordem que la matriculació anual son portes que s’obren només una cop l’any, i que ràpidament es tanquen fins l’any següent…en els temps que corren és un endarreriment en l’oferta formativa i en eficiència.

Tot fa pensar que el costat fosc, que solament va ser capaç de presentar un únic projecte viable per Sabadell, ha canviat d’opinió i vol acabar d’enfonsar el vaixell. Un any més sense enllestir aquest projecte el Campus de Sabadell serà insostenible.

Des de aquí, volem denunciar una vegada més un sector concret del PDI que posa en perill la viabilitat d’un projecte per interessos particulars i politics, oblidant-se de les persones que treballen dia a dia a la nostra universitat amb ganes i motivació de començar el nou projecte pel Campus de Sabadell i la UAB.

No tenim dubtes de què si aquest projecte, que ja fa un any es va iniciar, se li donés a qualsevol dels PDI associats que són a les llistes d’acomiadament, ho durien endavant amb una qualificació de “matricula d’honor cum laude”, i estarien disposats a anar a TREBALLAR a Sabadell. Però pel camí que porta aquest projecte sota la direcció de la rectora amb el seu equip i el gerent, anem directament al naufragi. Això únicament té una denominació: INEFICIÈNCIA ABSOLUTA.

El CAU farà un seguiment de prop de les previsions de futur tant del Campus de Sabadell com dels seus llocs de treball, on hi ha un fort capital humà tant de PAS (funcionari i laboral) com de docents que han treballat i lluitat sempre pe l’èxit del Campus de Sabadell.

Darrera actualització de dilluns, 23 de maig de 2011 07:46