Art-2 butlletí electrònic maig 2014 – Eleccions sindicals per a escollir una nova Junta de PAS Funcionari

Eleccions sindicals per a escollir una nova Junta de PAS Funcionari

Esgotat el mandat de 4 anys de la JPF s’ha de procedir a fer eleccions per a escollir-ne una de nova que representi al PAS funcionari durant el període 2014-2018. La mesa electoral central es va constituir el passat 10/4/14. Es va decidir que per primera vegada a unes eleccions sindicals a la UAB la votació es realitzés electrònicament. Esperem que l’experiència surti reeixida. També es va comprovar que degut a la disminució del número de PAS funcionari a la UAB (de 1018 fa 4 anys als 982 actualment) el número de delegats/des a la JPF passarà de 23 a l’actual JPF a 21 a la nova JPF. El divendres 16/5/14 es va fer la proclamació definitiva de candidatures. Us avancem que la nostra secció sindical ha presentat candidatura. Aquesta ha estat oberta a la participació de tots aquells companys i companyes que es plantegen la necessitat de lluitar per la recuperació de tot allò que ens han tret en el últims anys des d’un posicionament independent, democràtic i assembleari. La campanya electoral es desenvolupa del 16 al 25/5/14. No creiem que la campanya electoral hagi de ser el moment en el que les diferents opcions sindicals facin el seu programa electoral com si fos una “carta al reis” o per fer promeses que es poden oblidar una vegada finalitzades les eleccions. És la voluntat dels CAU que la campanya sigui participativa és per això que hem sotmès el nostre programa electoral a la consideració del PAS-f i hem proposat a la resta de candidatures la realització d’un debat electoral on també pugui participar el PAS-f . Us animem a participar durant tot el procés electoral que culminarà amb la votació de la nova JPF el 27de maig de 2014.

Podeu seguir la campanya electoral i accedir a la nostra informació (comunicats, cartells, vídeos, audios, etc…) a través del nostre blog:

Darrera actualització de dimarts, 20 de maig de 2014 10:14