Art-2 butlletí electrònic octubre 2013 – INAUGURACIÓ CURS UAB: RES A INAUGURAR, RES A CELEBRAR

INAUGURACIÓ CURS UAB: RES A INAUGURAR, RES A CELEBRAR

El passat dia 14 d’octubre estava previst fer l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2013-2014.

Sota aquest lema la PUP (Plataforma per la Universitat Pública), el Comitè d’Empresa del PAS laboral i la Junta de Personal funcionari, van convocar a una assemblea al Rectorat, coincidint amb l’acte d’inauguració, per denunciar les retallades i els acomiadaments.

Com a resultes de la cancel·lació, per part de l’equip de govern, d’aquest acte d’inauguració, el Comitè i la Junta van anular també l’assemblea convocada.

Aquest fet ha estat aprofitat per l’equip de govern per a denunciar les noves retallades previstes pel govern que castiguen les universitats públiques catalanes, tal i com si la cancel·lació de l’acte hagués estat iniciativa de la institució, però és ben clar que, sense les pressions i el posicionament en contra de tota la comunitat universitària, l’acte s’hauria dut a terme amb tota normalitat.

Nosaltres també fem nostra aquesta denúncia, però també volem recordar que aquest equip de govern continua gestionant de manera unilateral, que continua sense complir els acords del Claustre general de la UAB, que continua acomiadant a personal sense cap mena de mirament (CBATEG) i aplica les retallades sense negociar (35 h., plus de transport, plus campus….).

La política de personal que desestabilitza i crea inseguretat pot portar com a conseqüència la pèrdua d’elements sòlids de tasques i de patrimoni.

Hem de seguir lluitant pels nostres drets, i estar alertes.

Darrera actualització de dimecres, 16 d’octubre de 2013 08:18