La situació absurda de la carrera professional dels administratius de biblioteques

La carrera professional hauria de ser un conjunt ordenat d’oportunitats d’ascens i d’expectatives de progrés,  segons els principis d’igualtat, mèrit i capacitat

Un dels problemes que afronta la Universitat pel 2018 és la falta de coherència en la carrera professional,  i els hi demano, als gran gestors,  que després de tota la formació que reben, la posin en pràctica i estudiïn aquelles situacions de greuge que encara es mantenen a la UAB, i hi posin solució JA!!!!. Una d’elles és la dels administratius de Biblioteques, que no tenen carrera professional com la resta dels administratius de la Universitat.

La carrera professional hauria de ser un conjunt ordenat d’oportunitats d’ascens i d’expectatives de progrés  segons els principis d’igualtat, mèrit i capacitat que en molts llocs de treball de la UAB, com son els administratius de Biblioteques, no es desenvolupa com a la resta, provocant una clara desigualtat, sent discriminatori per aquell principi reivindicatori de  “mateixa feina mateix nivell”, però que, al tractar-se d’un grup molt reduït de personal, les seves reivindicacions no es tenen en compte. Des dels CAU volem ser la seva veu i que la seva reivindicació sigui una prioritat de treball:  Perquè la carrera professional d’un administratiu de biblioteques no pot finalitzar al nivell 21, ha de ser igualitari i ha de poder-se promocionar fins el nivell 22.

Nosaltres posarem aquesta qüestió com d’altres, que us anirem informant, a sobre de la taula de cada negociadora, però és cert, que al final, els polítics hipòcrites als crits de clamor dels sindicats o el goteig de les sentencies judicials,  tracten als treballadors  amb el mètode Estivill, ideal perquè els nens deixin de plorar, que  diu allò de que s’han de mantenir ferms i no cedir a les protestes ni als plors, sinó de tant en tant donar-los-hi  un copet a l’esquena. No volem cap copet ni cap excusa, volem coherència!!!

Des dels CAU demanem que en ares de solidaritat i coherència, es regularitzi aquesta situació que des de el Servei de Biblioteques pateixen els administratius des de fa anys.