Eleccions: un Claustre pels drets i llibertats

La composició del nou Claustre sortint de les eleccions de 17 i 18 de març ha de suposar la renovació del màxim òrgan de la comunitat UAB amb el compromís en la defensa de drets i llibertats.

Votacions al Claustre (16/01/98)

Els CAU-IAC ens hem mantingut en aquests compromisos, i amb la lluita antirepressiva, tant des dels espais universitaris, com de la Intersindical alternativa de Catalunya (IAC) o la tasca realitzada en la Plataforma 3 d’octubre contra la repressió i pels drets i llibertats (P3O).

En aquest sentit treballarem dins del Claustre de la UAB per a que aquest esdevingui avantguarda, exemple i guia en els posicionament de defensa de les llibertats individuals i col·lectives del país. Volem un Claustre que respongui les exigències ètiques, socials, polítiques i sindicals de la majoria de la nostra comunitat; compromesa en la defensa dels drets des de la radicalitat democràtica. Des de la base social de la nostra universitat, amb totes les persones de tots els estaments i de totes les empreses de servei al Campus, fins a la màxima representació institucional.

Us fem un recull de les últimes accions de la IAC en defensa de drets i llibertats:

UAB valenta i exemple de compromís.