Revista electrònica Quincacau Maig 2018 (número – 2)

VALORACIÓ JUNTA DE PERSONAL FUNCIONARI 2014 / 2018

Els CAU-IAC van ser el segon sindicat més votat de la JPF escollida el 2014. Immersos en les retallades la nova JPF començava la defensa de les condicions laborals. Els CAU-IAC fem una valoració positiva i creiem que hem tingut una participació cabdal. Això ens motiva a afrontar quatre nous anys de representació del PAS funcionari.

Llegiu-ne més

PLUS CAMPUS: MANERES DE FER. LA UAB-MANERA.

Les darreres informacions que heu anat rebent sobre el tema del Plus Campus i les conseqüències amb la manera de fer els pagaments de cara a la Declaració de la Renda, han deixat una cosa ben clara: les coses es poden fer molt bé, bé, malament, o la manera de la UAB.

VIOLÈNCIA OCUPACIONAL: FRONT OFFICE

A la UAB s’han començat a detectar casos de violència ocupacional. La prevenció d’aquest risc psicosocial passa per la formació i protocols d’actuació. El compromís de la comunitat universitària és la clau per evitar-la…

CRÒNICA DEL 1R DE MAIG

La IAC ha participat participat a una desena de mobilitzacions unitàries de celebració del 1r de maig, que enguany arriba en un context d’enfrontament de la classe treballadora amb l’estat després de 3 vagues generals.

Llegiu-ne més

CCOO, UGT, CSIF: ACORD, NO MILLORA!

El PP aconsegueix els seu objectiu d’anar desvinculant el poder adquisitiu de les treballadores de la pujada de preus el lliga a l’evolució  del producte interior brut.
Els salaris han d’anar orientats a la redistribució de la riquesa i la recuperació del poder adquisitiu. Això significa mantenir l’IPC com a indicador!