Revista electrònica Quincacau Maig 2018 (número – 1)

Maig 2018

PERSONAL TÈCNIC DE SUPORT A LA RECERCA (TSR): CAPÍTOL INACABAT

18A, debat de l’assemblea capítol VI: drets i deures, estructuralitat i convocatòries públiques. Els CAU-IAC entenem que els TSR tenen els mateixos drets, i deures, que el personal laboral fix.

LABORATORI REPRESSIU UAB?

La UAB, reconegut com a laboratori d’idees de progrés i modernitat, està derivant cap a un laboratori de repressió. Cal exigir una actitud molt més implicada i compromesa de les nostres institucions per enfrontar-se a aquest retrocés en els drets i llibertats socials, polítiques i sindicals.

DEMANDES JUDICIALS PLUS CAMPUS: CLARIFICACIONS

Nul·litat d’actuacions als jutjats. Demanar aclariments sobre les sentències i la seva anul·lació. Que el jutge torni a sentenciar. Es busca una sentència del TSJC favorable als demandants.

ASSETJAMENT A LES UNIVERSITATS: ARTICLE DEL WEB DE LA IAC

“Les universitats públiques catalanes, lluny d’estar lliures d’assetjament, són un paradís on les víctimes són ignorades. Moltes de les organitzacions universitàries, de forma sistemàtica, protegeixen els agressors i, a la pràctica, els faciliten i premien amb la seva permissivitat i indiferència. L’assetjament pot arribar a convertir-se en una forma gestió de les relacions laborals i, fins i tot, de lideratge i promoció.” (K. Gassiot)

CAU-IAC: MAJORIA ABSOLUTA A LA USDER

Els CAU-IAC guanyen les eleccions sindicals del PAS de la Universitat de Sant Esteve de les Roures (USDER), tant a la Junta com al Comitè, per majoria absoluta i conformen la primera força sindical de la plantilla del personal no docent.