Revista electrònica Quincacau juny 2019

Juny 2019

CAU-IAC, què hem fet? Acord C6, retorn  35h, guanyat sentències, retorn robat retallades, repressió, claustre, assetjament sexual, assetjament laboral i altres riscs psicosocials, concursos, jubilació mobilitzacions, baixes 100% retribució, igualtat, implicació social i política
Llegiu-ne més

Claustre: perdem 40 milions, cada any. 30 de maig de 2019, segons fonts de la UAB patim un decrement d’ingressos del 20%. S’han  debatut mesures a adoptar. S’aproba proposta de resolució instant ala Generalitat a la millora del finançament.
Llegiu-ne més

Presentada candidatura!! S’ha presentat a registre candidatura al Comitè d’empresa del PAS; una proposta de paritat i de relleu generacional.
Llegiu-ne més

De l’aula a  l’Audiència de BCN. Ex-estudiants a judici per una asseguda el 2017; 36 anys de presó. Expressem  malestar per la l’onada de repressiva i mostrem solidaritat amb les persones reprimides. Donem suport a les rebaixes de taxes fins a una universitat pública gratuïta.
Llegiu-ne més

Suport als vaguistes! Expressem la nostra solidaritat amb la vaga del PDI. RD 103/2019, salaris, contractes, docència i qualitat en la recerca.